Kuzey Kablo satışını yaptığı ürünler için garanti belgesinde belirtilen şartlar çerçevesinde üretim hatalarına karşı sorumludur.
Garanti süresi 2 yıldır.
Ürün garanti süresi içerisinde üretim hatalarından dolayı arızalanması halinde ücretsiz olarak onarılır ve müşteriye iade edilir.
Azami tamir süresi arızalı ürünün, teknik servislerimize bildirim tarihinden itibaren başlar ve 20 iş günüdür.
Ürünün onarımı Kuzey Kablo teknik servisinde yapılacaktır.
Teslim tarihinden itibaren garanti süresi dâhilinde bir yıl içerisinde, ayni arızayı dörtten fazla tekrarlaması veya farklı arızaların altıdan fazla ortaya çıkması halinde üründen yararlanamama ve tamir süresinin aşılması durumlarında ve arızanın Kuzey Kablo teknik servisinde tamir olamayacağının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
Ürünlerin üzerine yapıştırılan bandrol ve etiketlerin sökülmesi, yırtılması, virüs ve yazılımdan kaynaklanan hatalar, ürünün düşürülmesi, kırılması, darbe alması, ezilmesi, bükülmesi, kısa devre edilmesi, düşük, yüksek yada ani voltaj uygulamaları, topraklama hataları, eksikliği, satıcı tarafından temin edilmeyen hatalı aksesuar yada sarf malzemelerinin neden olduğu arizalar, yetkili olmayan kişilerin yaptığı bakim, onarım, kapasite artırımı, kaza, yangın, felaketler, taşıma işlemlerinden oluşabilecek arizalar, normal aşınma ve yıpranmalar, atmosfer şartlarından kaynaklanan çürüme, korozyon, oksitlenme, v.b. beklenmeyen aşınma, yıpranma ve bozulmalar garanti kapsamına alınmayacaktır. Ayrıca garanti belgesinde detaylandırılan diğer olumsuz kullanım durumlarında ürün garanti kapsamına alınmayacaktır. Gerektiği durumlarda istenirse ücretli onarım ve hizmetlerden faydalanılabilecektir.
Ortaya çıkabilecek anlaşmazlıklar firmamıza yazılı olarak bildirilmelidir.
Tüm şartlar haricinde oluşan problemler ile ilgili Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
İade Şartları:
http://kuzeykablo.com.tr/ web sitesinden satın almış olduğunuz ürün şayet kusurlu ya da ayıplı değil ise değişim ve iade talep edilemez. Kusurlu ve ayıplı ürünlerde herhangi bir hizmet bedeli alınmaksızın 7 gün içinde iade hakkı tüketicide bulunmaktadır.
Kuzey Kablo fiyatlarını değiştirme hakkını saklı tutar. Fiyatlar piyasa koşullarına bağlı anlık değişikliklere uğrayabilir. Artan veya azalan fiyatlardan dolayı firmamız herhangi bir yükümlülük altına sokulamaz.
Kullanım kılavuzunda belirtilen bir kullanım hatası veya ürün standartlarında var olmayan bir sistem için firmamız sorumlu tutulamaz, değişim ve iade talep edilemez.
Tüketici, kargo yoluyla gönderilmiş olan ürününü teslim alırken mağduriyet yaşanmaması için, kargo teslimat paketinin, dış ambalajını itinalı bir şekilde kontrol etmeli ve ürün ambalajında herhangi bir hasar tespit etmesi halinde kargo teslimat görevlisi ile birlikte durum tespit tutanağı düzenleyerek, gönderi paketinin iadesini sağlamalıdır. Aksi halde doğabilecek zararlardan satıcı sorumlu değildir.
İade şartlarını sağlayan ürünün iadesi için varsa hediyeleri, fatura (iade faturası), garanti belgesi ve tahsilat makbuzu ile birlikte firmamız satış yetkililerine başvurunuz.
İade edilecek ürünün faturası kuruma ait ise kurum ürün iadesi için iade faturası kesmesi gerekmektedir.
İade işlemine konu olan ürün ile ilgili olarak her türlü kargo v.b. ücretler tüketiciye aittir.
Ürün kontrol edildikten sonra gerekli şartlar sağlanıyorsa ilgili departman tarafından ürün değişimi veya muhasebe departmanı tarafından ödeme iadesi işlemleri takip edilecektir.
Teslimat Şartları:
Siparişiniz %100 sigorta ve kasko güvencesi ile 1-3 iş günü içinde adresinize teslim edilir.
Doğal afet, savaş, yangın, terör vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişkendir.
Siparişiniz ile ilgili, 0212 221 01 61 Kuzey Kablo satış ekibinden bilgi alabilirsiniz.
Siparişinizi resimli bir kimlik ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz.
Sayın müşterimiz; Kargo yoluyla gönderilmiş olan ürününüzü teslim alırken mağduriyet yaşamamanız için, kargo teslimat paketinin, dış ambalajını itinalı bir şekilde kontrol edin ve ürün ambalajında herhangi bir hasar tespit etmeniz halinde, kargo teslimat görevlisi ile birlikte durum tespit tutanağı düzenleyerek,gönderi paketinin iadesini sağlayın. Aksi halde doğabilecek zararlardan şirketimiz sorumluluk kabul etmemektedir.
Teslimat anında kesinlikle bir bedel ödenmeyecektir! Sadece siparişinizin tam ve sağlam olduğuna emin olunuz. Siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, ancak 1. dereceden akraba olduğu ispat edilirse, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir. Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.
Sadece Türkiye sınırları içinde teslimat yapılabilmektedir.
Sipariş İptali İçin Gerekli Şartlar:
Aynı iş günü içerisinde kargoya verilmeden (17:00 ‘dan önce) siparişinizi iptal edebilirsiniz.